(Skulle publicerats 13 dec, men av nån anledning gjorde den inte det -.- )

Good morning people out there :)
Har precis vaknat, käkade också frukost precis. Har bara lust o lägga mig i sängen o somna om igen men det får jag inte :( Vi ska hinna klä julgranen innan vi åker till min gudmor för o gå på julbord.. Att bli väckt halv tolv på en söndag är verkligen INTE OKEJ.
Igår var jag och baby ute nästan hela dagen. Först åkte vi in med bilen till stan o käkade sushi tillsammans med min mamma o lillebror vid centralen. Efter det skildes jag, baby o mamma o lillebror åt. Vi gick in till nordstan o kollade på julmarknaden. Mysigt var det^^ Fanns allt från keramik till smycken. Hittade även julklapp till min styvpappa.
Så småningom kom också Mehrad. Vi gick till ett Café vid Kungportsplatsen o chilla där ett tag. Sen träffade vi Mac, nån random, Naz & Venus o drog till bion för o se Saw VI. Haha asså den filmen rekommendereas inte till er som är känsliga för blod o sånt shit ^^ Nu är vi iaf hemma o jag ska snart lägga mig med älsklingen.

Puss =*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0