1th December

Bara jag som tycker att 2009 har rushat? Det är December nu!! Åh vad jag har längtat. Bästa månaden på hela året, utan tvekan. 

1 Dec - Martina fyller 16 :D Idag då alltså, så massa grattis till Muttan!
3 Dec - Hämta ut min efterlängtade present till älsklingen.
4 Dec - Fira Marre födelsedag wihoo
5 Dec - Uppträdande med crewet @ "Give me a break" eventet i Frölunda.
6 Dec - Uppträdande igen @ "Guts, Ladies night" i Angered.
11 Dec - Cypher night & ÄLSKLING KOMMER HEM <33333
19 Dec - Anniversaryday with my boo :)
21 Dec - Alice fyller år :D
24 Dec - Xmas ! MYYYYYYYYYYS
25 Dec - Jaqueline fyller år ^^ + Handla på mellandagsrean xD
31 Dec - KIMMY FYLLER ÅR + KALAS + SNÖ + RAKETER + ÄLSKLING + NYÅRSKYSS = oslagbart underbart!<3

Det är vad som är planerat just nu då ^^ Kommer säkert hända massa saker emellan åt.. men a.. FYFAN VAD DE E BÄSTA MÅNADEN PÅ HELA ÅRET! Jag älskar vintern & julen <3


Kommentarer
Postat av: lenalindroth

grattis i förskott :P heh<3

2009-12-10 @ 14:32:36
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0