29th December

Bara två dagar kvar tills jag fyller år =o Fan vad året har gått snabbt.. Hinner ju knappt med haha. Nej men, a. Förut när man var mindre längtade man jättemycket till sin födelsedag. Man räknade ner dagarna, påminde mamma o pappa att man snart fyller år, önskade sig en massa saker hit o dit. Nu när man är lite äldre orkar man inte bry sig. Lr inte jag iaf. Dessutom så tycker jag att det suger att fylla år på nyårsafton. Alla uppmärksammar själva nyårsafton mer än födelsedagsbarnet - JAG :( So much for birthday.. Haha nej men jag klagar inte så mycket mer. Är rätt van :) Bara jag får lite tårta så är jag pleased ^^

Sitter nu i vardagsrummet med baby o väntar på att maten ska bli klar. Blir typ kastler med gräddsås o potatoe :D Efter middagen ska vi kanske till atom o titta förbi en lite snabbis. Kanske träna också ifall vi har lust. Men det tvivlar jag på. Har ju inte vart så mycket på träningshumör de senaste veckorna. Har bara velat ta det lugnt med min älskling <3 Iaf, när vi besökt atomisen så tror jag vi ska kolla på Mehrad när han spelar fotboll på tomtecupen. Men det är också ganska osäkert -.- Så jag vet inte riktigt. Om inget av det som planerat blir av, så  blir vi nog kvar hemma. Tror vi ska ut o busa med grannarna med lite raketer också hihi^^

ska mysa med beben nu:D
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0