Candy

Nyss ätit delicato middag med famlijen. Det blev spaghetti o köttfärsås. And let me tell you one thing. INGEN gör godare köttfärssås än min styvpappa Peter. Mums.
Sitter här vid datorn helt mätt o belåten. Fadji o Mac e här också. Tror jag o bebis ska spela poker med dom aldelles strax. Mamma ska väl också joina antagligen. Faaarligt.

Hmmm. Har inte gjort mycket alls idag. Vaknade rätt tidigt o började spela Wow med älskling. Wow är kul :D Jag e noob på spelet, för tillfället.. men vänta bara. Jag ska nörda det o en vacker dag blir jag en av dom bäst female players på spelet ;) My time will come! Men jaja, nog om det :D Skulle med till försäkringskassan med baby, men jag ångrade mig.. Så jag log hemma istället o sov ett par timmar tills han kom hem. Vakande runt 3-4 tiden då. Underbart med sömn. Nu e man utvilad till max :)

Finns egentligen inte så mycket o skriva om idag. Gjorde brända mackor med illröd prickigkorv, tog en skön dusch med älskling, sov lite, spelade wow o dingade en level. O ah. Thats about it.

Här e lite bilder från julafton ^^



Jag & CJ. Absolut normal.

Lite för mycket shots för baby märkte man sen på
väg hem..

Ska spela poker nu ,
pusspuss :D =*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0