Dedicated to baby

Baby har bett mig skriva något i bloggen så han har något o läsa. Han är nämligen på flygplatsen i London Stanstead o väntar på sitt flyg till Göteborg. Fast lite segt är deteftersom det är typ fyra timmar kvar xD Jag lider med dig babe haha. 

Så vad är dagens planer för idag då. Hm. Först ska jag till stan och träffa min saknade gudmor. Blir nog lite fik o sånt mys. Kanske sushi också hihi :D Men hinner bara vara med henne en liten stund för sen ska jag till Gamlestan och träffa Bella, Martina o kanske Feben tror jag? Vi ska till Tusen Och en Natt som ligger där någonstans i närheten o chilla med lite vattenpipa. O nej älskling jag ska inte röka..
Klockan sex eller sju börjar Cypher Night så dit drar jag en liten stund med muttorna. Får kolla läget, jama o chilla tills Peter hämtar med mig bilen till Säve Flygplats för o hämta bebis <3

Måste kickish nu :D puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0