Hej jag är dålig på att uppdatera

Stämmer ganska mycket det ju. Har nästan aldrig någon tid att uppdatera, förutom sent på kvällarna då jag kommer hem efter en busyday och är jättetrött och lazy. Men idag är det ju faktiskt en söndag, som råkar vara en softilationdag för moi ^^ Sitter och gottar mig med lite godis och lyssnar på cheezy chill songz hihi :D

Lördag 6 dec
Sov ju hos Marre då. Asso fan vad fail det var.. Försökte sova men det gick ju inte. Log o fundera från två till sju på morgonen.. Plus att jag var tvungen o gå på toa minst fem gånger hela natten, så jag råka typ väcka Martin o Bella hela tiden höhö :$ Misstänker att jag har nåt skevt problem med min urinblåsa.
På morgonen fick jag vakna ganska tidigt för mamma och styvpappa hämtade upp mig hos Marre för vi skulle hämta Alex i Partille (styvbror). Och när vi ändå var på vägen så hämtade vi också min bruna dunjacka i Stadium :) Love it.
Senare på kvällen hade jag o crewet ett uppträdande på Chewiies jam "Give me a break" som hölls i Frölunda. Efter det drog vi in till centralen för o käka på Max. Hade seriöst inte ätit något på typ två dagar, o hade också noll sömn. Den dagen var jag inte på bästa humöret I tell you. Kickade sen hemmåt för o ta igen lite sömn. ♥

O nu till idag..
Vaknade försent imorse. Vi hade nämnligen ett till uppträdande idag på Blå Stället "Ladies Night".. Alltså, det är jättekul för crewet att uppträda på olika ställen och events så att vi kan komma ut med vårat namn. Men de senaste veckorna har vi vart bokade med uppträdanden varje helg o det tar verkligen på krafterna.. Snacka om att jag var fucking förlamad i huvudet idag.
Fast trots det så gjorde vi ändå bra ifrån oss tror jag. Vi skulle egentligen stanna kvar där en liten stund till och ha en workshop för tjejerna, men eftersom det var en Ladies night, så var det strängt förbjudet för Tea och Vigjilent (som faktiskt ääär killar =o) o vara kvar i salen haha. Så kort därefter drog alla hem.

Har bara tagit det lugnt idag, o det ska jag fortsätta göra. Kanske ska kolla Bring it on - Fight to the finish med mammi.


Saknar dig Hector ♥

Kommentarer
Postat av: martyy

hahah fail typ ingen av oss sov på hela natten :o

2009-12-06 @ 22:24:12
URL: http://martinazajacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0