Hos muttmarre <3

Ligger här i sängen hos Marre med henne, plus Bella o Martin. Har skittråkigt. Dom sover, jävla korvar.  Ska snart dra iväg till Partille med Alex, Peter o Mamma. Ska hämta en jacka ^^

Kul att jag också fått mycket sömn. Av nån anledning lyckades jag vara uppe 6 timmar under natten.
Först kollade jag och Marre på en skräckfilm - Rec. Rekommenderas dock inte till folk som mår illa av rörliga kameror. Den verkade iaf bra i början, men efter en timme mådde jag så illa så vi slutade kolla filmen o försökte sova ist.. Det gick ju inte så bra  -.- Ska fan uppträda idag.. Gissa vem som kommer vara helt deckad..

bloggar senare ikväll eller nåt ifall jag orkar. Pussen!




Kommentarer
Postat av: Isabella

HHAHA sov vi`?:D kan inte vi alla sova hos ng på lovet? miss ya all :( <3

2009-12-22 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0