Jävla dagis

Jag lovar, det SUGER. Angeredsgymnasiet är ett dagishem. Jag känner seriöst ångest varje gång jag sätter min fot i den skolan. Jag lär mig verkligen ingenting nytt. Känns som att jag repeterar lågstadiet.. Förutom det att även lågstadiet till och med har mer krav på sig än vad vi i Angeredsgymnasiet har..
Var ju på Kunskaps igår så Verro visade mig runt. Fan vilken bra skola asså! Eller jag vet inte, jag kanske bara tycker så för min skola är kass, o då kan ju vilket gymnasium som helst vara bättre än Angereds. Men ah, iaf. Skolan hade lugn stämning, lärarna var schyssta och deras lektioner är precis så som jag vill ha mina lektioner, folket va schyssta dom med o själva skolan var inte för stort, men heller inte för litet. Kändes asbra verkligen.
Jag vill börja där :(!

jävla bitterfittan helen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0