Kallt!

Det är föööör kallt ute nu. Så där kallt så att när man andas kommer det ånga ur munnen.

Idag har jag varit i skolan haha. Det kändes lite som att jag inte hade varit där på ett tag men a, jag kom ikapp med de flesta grejerna som vi hade att göra iaf. Efter skolan gick jag, Jaqueline och Darya till Donken för o stoppa in lite mat i oss. Vi äter tydligen ganska dåligt, o maten i skolan är ju heller inte det bästa. Så McDonalds fick det bli :) Träffade även Thi som jag sen följde med till banken eftersom jag ändå inte hade något o göra. Mamma kom efter någon timme o plocka upp mig för hon och jag skulle till stan o käka Sushi (<3), fast det blev inte som vi hade planerat för ingen av oss orkade när vi väl satt i bilen på väg dit - Så vi vände hemmåt ist :D

När vi kom hem fixade mamma lite mysigt fika åt oss. Käkade faktiskt min första Lussebulle i år. hihi namnam :D Passade även på att göra lite läxor de två timmarna jag hade innan jag skulle dra iväg till träningen så allt är klart.

Och nu är jag hemma då va. Är megapigg. Vet inte vad fan jag ska hitta på för att göra mig trött. Det är så här varje kväll fram tills klockan blir tre på natten. Eller morgonen eller vad man nu ska kalla det. Måste i vilket fall som helst ändra på mina rutiner. Inte hälsosamt så som jag sover. Och mamma säger att man kommer få massor av finnar ifall man inte sover bra :( Jag har faktiskt fått en liten finne på pannan..

Anyways, nu ska jag ner för det är sängdags för mig. Ska först bara städa Snowballs och Popcorns burar.. usch. När det är klart ska baby ringa mig.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0