Stress

Hallå hotdogs :D
Isnt the weather just wooonderful? :) *ironi*
Jaja. Vettefan varför jag fortfarande sitter här vid datorn och skriver ett inlägg, när jag egentligen måste stressa mig ner till Angered. Men tänkte bara skriva lite snabbt eftersom jag inte bloggat något i några dagar.
Idag har jag varit i skolan o skrivit ett prov i nästan tre timmar. Det gick dock snabbt eftersom skrivandet flöt på ^^. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Varit hemma o lyssnat musik. Lägger upp några senare ikväll om jag kan :)
Måste ner till Angered C nu o möta upp älskling. Sen kl 4 har jag möte med Ernie.. O efter det tränar jag till tio! ♥ Fan vad gött asso. Har inte tränat på mer än en vecka tror jag. Idag ska det svettas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0