YÄÄ?

Säger jämt att jag ska bättra mig när det gäller uppdatering o sånt med bloggen, men det lyckas jag ju inte så bra med tydligen? Im a lazy bum :(

Idag vaknade jag runt åttatiden för o dra till skolan. Vi hade handel som första lektion. Som vanligt går lektionen åt till o snacka bort all värdeful repetionstid inför stora provet med Frida, Issa o Rezoul. Haha, så ostress vi är. Sedan hade vi bara typ två lektioner till, om jag nu minns rätt. Och sista lektionen var inställd woho ^^. Hade inget för mig så jag o min radio Jaqueline åkte in till stan o kolla runt lite. Var bland annat inne på Panduro & BR o köpte beads (rörpärlor). Såna pärlor man lekte med på dagiset o gjorde fula pärlplattor av. O jaaaa, jag tycker det blivit skitkul o pyssla med sånt höhö. Blame it on Marre :)
Aja, efter stan drog jag hem o vila en kort stund. Fast det blev inte alls mycket av o vila för mamma kom hem ganska snabbt o undra ifall jag ville hänga med till Super Sushi inne i stan. Ofta jag tackar nej till det liksom? Sushi has become my weakness ;$ Så aaaaaaaaaaaaaaa.
Vi käkade, jag träffade några kompisar, vi drog till Kullavik, vi kollade luciatåg, vi åt igen, vi åkte hem.
Förlåt men nu orkade jag inte skriva mer haha. Ska sova. Tomorrow is a big day <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0