yäboi

Har precis kommit hem från Backaplan. Var med mamma o köpte julklapp till hennes revisor. Ska snart lägga mig igen eftersom jag inte fått någon ordentlig sömn.. Blev fucking väckt klockan TIO på morgonen o tvingades upp. Aja, jag tänkte bara skriva om vad jag gjort de senaste dagarna som jag inte varit aktiv här :] Lr a, det jag kommer ihåg iaf. Har sjukt dåligt minne :$

Lördags 19th Dec
Åkte till kyrkan med familjen (inkl bebis ♥). Segt var det, som alltid. De enda som va kul där var när vi rusha till maten o gick före alla småbarn som stod i led för buffén. Haha gamar e vi :D Men a sen var allt annat bajs. Senare mot kvällen så drog jag o baby till hans kompis som jag bor granne med. Ben fyllde 18 år så de dracks liiite :) Fishshots mmmm. Thumbs up för det. Träffade även helga där borta :].

Söndag 20th Dec
Åt sushi på mitt favoritställe - Super Sushi. Det där sushistället med rosa bord o rosa väggar ^^ Sen träffade jag o älskling massa folk på stan. Chilla där ett tag o väntade på Mac o Naz. Sen blev det Liseberg med dom ♥ Jag o Naz ägde DDR spelet! Yääää hahah

Måndag 21th Dec
Tränade i Atom med Amandis, Tina och Thi. En liten stund senare kom Gravity Sucks o joina. Wöw.

Det är ungefär allt jag kommer ihåg som jag gjort de senaste dagarna. Im senil ya knööw. Minnesförlust hello :) Aja, nu ska jag hitta på nåt som håller mig sysselsatt. Tänkte bara vara hemma o mysa själv för en gångs skull. Tror det blir pärltime for moi. Kan nog också ladda upp några bilder på mina picassovärk senare då.



Puss på ringmuskeln så länge. Ciaoooo bebes ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0