Efterbliven

God kväll xD
Late update I know.. Var tydligen fyra dagar sen jag sist skrev något här. Har varit upptagen med grejer, o sen har det tagit på mina krafter så jag har typ legat hemma någon dag och bara kopplat av. Det borde jag göra minst två gånger i veckan iaf kom jag o tänka på. Ganska soft faktiskt :)

Sååå vad har jag gjort dessa fyra dagar då? Hmm, öhmm..
I lördags uppträdde jag ju med crewet i Majorna. Cachiiing på det haha ;D Nej men det var faktiskt kul haha. Vi uppträdde på ett barnkalas med små pojkar o flickor som var runt sju år gamla. Övergulliga barn! De var dock lite av en tuff publik menmen, kul var det. Efter uppträdandet åkte Luuniez & Co till Domkyrkan för o supporta dom som var med på WAD Talent. Fast vi kom ganska så sent (eller rättare sagt, vi kom då det var utdelning av prisen) så det var inte mycket att se. Men vi chilla där ett tag o Amanda höll uppe stämningen genom o sjunga någon reggaetonlåt med sån "afrikaengelska" röst HAHAHHA. För söt e hon:D

Dagen efter så chilla jag mest. Det var liksom dags för mig att ta en softilationmode. O det var faktiskt inte så farligt att bara sitta hemma och kolla tv o sånt. Det var skönt hoho ^^ Sen prata jag med min puttinutti älskling också. Det gjorde dagen ännu bättre <3 Saknar honom sååå hårt :( men det är ju bara tio dagar kvar nu. Bara att hålla ut tills dess.

Ahora voy a mirrar al televesion. Ciao!
                                                                    ska också försöka uppdatera bättre, promiiise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0