Hair - DONE!

Waaaduupp people? :D

Sitter här och pillar på mitt hår hela tiden. Kan inte sluta. Ninwa och hennes kompisar har gjort de skitsnyggt! Jag var nämnligen på Burgårdens dropin idag, för Ninwa o hennes kompisar som pluggar till frisörskor där behövde en modell som de kunde styla till en tävling! Jag ställde då upp :) De färgade mitt hår lite mörkbrunt. Innan var det fläckigt med massa olika nyanser, men de lyckades få bort allt skit! :D Superstolt över dom ^^

Ah iaf.. Dom vann :D Så dom vinner typ massa hårprodukter o liknande. O jag vann gratis hårfärgning woohoo xD Kan lägga upp en bild imorgon när jag har tid.

Anyways, uhm. Har inte så mycker mer att skriva om. Förutom de att jag uppträder imorgon med crewet i Majorna någonstans. Så det blir nice. Skriver mer imorgon. Måste ner nu. Mamma är arg :(

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0