Heiiii på deiii

Kommit hem från Hiphop Eventet nu. Uppträdandet gick väl bra antar jag :) Får se sen, eller imorgon då jag får filmen av Mr. Tea & Vigjilent som kommer hem o väcker mig imorgon. Det var inte värst så mycket folk, men det dög väl.. Vi körde iaf fullt ut!

Innan så var jag då på stan med Lina och Arman o käkade Paen naeng Ghai (stavning xD). Martina kom efteråt, men sedan drog vi då till Bergakungen o hämtade ut våra biljetter som planerat. Ska bli skitkul imon! Tror det blir så att jag sover över hos Lina faktiskt..
Men innan vi drar till bion så ska jag o muttan till en filippinfest höhö. Röja loss woohoo hahaha. Nej men ah.. aaa... aa :)

Har bilder från Hiphop Eventet som jag laddar upp snart så fort jag fått dom skickade till mig :)

puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0