Plugg

Varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna, I know. Men det är bara för att jag varit upptagen med att träna.. och att sova xD Nej, men jag har känt mig jätteseg faktiskt.

Måndag
Åkte in till stan med Ongbak och Arman. Handlade lite. Eller, ah.. en del så att säga. Det var mest impulsköp men jag ångrar inte något jag köpte. Im pretty nöjd actually :) Köpte bland annat ett jättefint armband med personlig gravyr till min älskling hihi.

Tisdag
Var i skolan. Gjorde prov i ENG. Kan påstå att det var en ganska så chill skoldag. Efteråt drog jag, Ongbak och Mac hem till mig och chilla ännu mer tills träningen börja, sen kickade vi dit.

Och idag då.. Vad fan händer idag?! Kanske drar ner till träningen som vanligt, men jag har fan prov i svenska imorgon. Bläää. Och jag siktar ju på MVG så måste nog stanna hemma och plugga. Har lyckats med MVG på alla mina prov hitills (HÖHÖ :D (A)) So I think I'll keep myself on that track.

ill keep in touch <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0