Sååå är det

Waaaddup!
Precis kommit hem från träningen. Känner verkligen att dansen går frammåt nu, känns föööör jäävla bra! Practise makes result :] Har inte gjort så mycket idag. Orkade inte gå till skolan eftersom att man hade dygnat. Log i sängen och kunde verkligen inte somna om. Vred och vände mig, glodde på taket, tänkte på massa random stuffz. Efter att jag hade varit uppe något runt sex timmar fick jag öö.. fan vad heter det. Nervryck! Nervryck i ögonen konstant! Normalt? Haha. A iaf. Lyckades somna den sista timman innan jag skulle upp o börja fixa mig för skolan. Gick inte så bra. Så jag sov ett par timmar till, och gick upp sen för o träffa min polski Martina på stan. Vi satt och pratade i Burger King i två timmar! Så jävla mycket vi hade att ta igen. Vi måste umgås mer fan :( <3
Seeedan gick vi till Nordstan o kollade kläder o smycken o bla bla bla. Jag orkar inte skriva mer -.-

Avslutar kort nu.

Lr vänta, juste, igååår, så bloggade jag inte för att aa.. var inte på bästa humöret. Var på stan med en kompis i flera timmar o letade efter någon djuraffär med guldhamstrar. Vi hittade till slut efter låååång tids letande. Köpte världens sötaste hane med gosigaste kinderna. Var överlycklig ! :(
När jag kom hem var hamstern inte kvar i kartongen som jag fick den i.................
"Hur fan lyckas du Kimmy?!" Ohhh. Fråga mig inte. Fattar fortfarande inte hur den försvann.

Köpte en ny hamster idag iaf ! <3




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0