Show idag :)

Chachaaaa blooggen! Hahahah. Fan vad fuuult det låter. Och nej jag ska inte bli någon jävla provocerande B fjortisbloggare. Never. Jag bloggar för min egna skull, för att jag ska kunna skriva av mig. Så att om några år kan jag ha något att skratta åt :D
Iaf, klockan är nu lite över två och jag måste börja fixa mig snart. Ska in till stan med muttan Lina och käka thaimat. Mumma <3 Sen ska vi även träffa Mr. Pop och hans tjejkompis, och sedan bär det till Bergakungen för att hämta ut biljetter till filmen Paranormal Activity som vi ska se imorgon. O eftersom att jag har hört att folk har pissat på sig och kallsvettats av den, så ska jag sova över hos Lina imorgon.. eller tvärtom. Får se hur det blir. Jag lär iaf inte kunna sova själv i mitt rum några veckor..

Senare mot kvällen ska jag möta upp crewet. Vi ska uppträda idag på Kulturatom :] Ska bli najz! Tror någon ska filma o ta kort, så det kan jag lägga upp sedan.

Vet inte hur det blir efteråt, men jag kommer skriva sen!

Ciaaooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0