Söndag då va!

Strålande väder det är ute va? :) Nja.. det spöregnar och hela Göteborg ser för jävla deppig ut. Idag lär faktiskt inte söndag vara lika tråkig som den brukar vara. Ska till Thi idag med Appi & Vigji, fira hans födelsedag lite, kolla film o sånt mys. Så de blir kul!

Såg Paranormal Activity igår med Lina, Martina, Almedina, Arman .. och någon random tjej. Höhö. Alla har ju haft så olika kommentarer om den filmen, men jag tror faktiskt att det är rätt så olika från person till person. Vissa tyckte den var dålig och inte värt o se på, medan de andra kallsvettades o shit. Tror det beror på hur lättpåverkad man blir av skräckfilmer xD Vilket jag är.. Så enligt mig var filmen asläskig. Början var dock jätteseg och man trodde inte något skulle hända. Men sedan i mitten och mot slutet av filmen så var den.. OMG. Ja, jätteläskig verkligen. Kanske kan skriva någon recension, om en stund.. senare.. lr a. Får se om jag orkar.

Måste börja fixa mig snart, sen hjälpa mamma och hennes laga wookade nudlar. Yuuummyy.
Fast det lär ta en stund innan vi lagar maten.. Mitt hår - det ser för jävligt ut. Efter bion igår så åkte vi hem till Lina. Och så fick vi för oss att dom skulle Volumemastra mitt tjocka hår. Haha. Not a good idea I tell you. Jag ser ut som afrotroll. Och jag har ingen plattång :(
Jaja.. får kanske se ut så här då..

Ska börja göra mig i ordning nu. Puss babes!



Kommentarer
Postat av: Vanne

Tack tack :) <3

2009-11-23 @ 19:52:54
URL: http://vannesitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0