Tråkiga Söndag

Haaalllååå lr!
Fan vilken seg helg. Känns verkligen som jag ruttnat. Och det är söndag idag.. Lika rolig som alla andra söndagar -.- Men jag har ju varit sjuk sen fredag, så det kanske är därför helgen har varit extra segare.
Har inte haft så mycket för mig. Kollat på tv, sovit sönder min säng, lekt lite med min ûbersöta hamster Popcorn och sovit lite till. Men idag tog jag faktiskt tag i min fula bloggdesign som jag hade förut och gjorde en helt ny. Man kunde ju knappt läsa texten liksom. Vad tycks om denna designen? Erkänn myyycket fräschare :] diggar den starkt höhö.

A juste! Höll nästan på att glömma en viktig grej :O Igår så var min pojkvän med sin syster borta i England o kollade på biljetter hem till Sverige. Fick världens bästa samtal om att de hade bokat biljetter till den 14 dec. Blev överlycklig! Men så ringer han idag igen o avslöjar att han egentligen tänkte överraska mig.. Han kommer den 11! Gissa vem som är haaapppyyy :D Longing for you baby <3 Är dock lite besviken på att han inte kunde hålla tyst om överraskningen.. hade ju skuttat av glädje som en Duracellkanin om han hade knackat på min dörr helt oväntat :D

Aja, nu ska jag göra lite läxor sista minuten.

puss på roouumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0