Baby?

Jag saknar dig så jäääävla mycket! Allvarligt talat, jag kan seriöst inte beskriva vilken tomhet jag vaknar upp med varje dag. Det har gått mer än en månad sen du åkt, inget är sig likt..
Men varje kväll lägger jag mig med ett leende på mina läppar, för jag vet att det fortfarande är du och jag.. och det är jag så tacksam för älskling. 

Idag är då våran månadsdag så jag vill bara säga grattis till dig och mig! Att du har stått ut med mig baby! Love you so much <3 Snart kommer du, bara 27 dagar kvar<333 VILL BARA PUSSA SÖNDER DIG <33! Längtar så hååååårt.

Jag älskar dig, världens bästa pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Hector

<3<3<3<3 love u so much, kommer hem snart kan inte vanta... saknar o alskar dig skit mycket bebe, bamse pussar<3<3<3

2009-09-21 @ 11:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0