Nattuggla?

MÅSTE verkligen börja ändra på mina rutiner snart. Kan inte hålla på så här varenda kväll, speciellt inte på vardagar då jag ska upp jättetidigt på morgonen. Okej, nej men det är ju fredag så det får väl gå för denna gången. Men fastän det inte är vardag imorgon så är jag ändå tvungen till att gå upp tidigare än mina helgmorgonar.. *suck*
Imorgon fyller min gudmor år, och hon har ordnat en megafest för 300 pers tror jag? Något runt det ..
Jag ska i alla fall hjälpa till att servera drinkar, so wish me good luck with that. Har aldrig någonsin jobbat med någonting inom servering, o en av anledningarna är ju för att jag tycker att det ser jättejobbigt ut att bära på en massa dyra glas på en sån liten tallrik! Hoppas verkligen att jag inte gör bort mig :|

Tomorrow is another stressful day :/

- Gå upp tidigt, hjälpa mamma laga mat för alla trehundra gäster
- Fixa mig, locka håret
- Åka in till stan och köpa hängslen och strumpbyxor, kanske träffa Martina en snabbis
- Åka hem, packa träningskläder för att träna en liten stund
- Duscha, göra mig i ordning, sen party.

 

Ska väl försöka sova nu så jag orkar med allt imorgon.
Sweet dreams hunz!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0