Countdown; 63 days

Navy CSI/CIS (kommer aldrig ihåg vilket som är rätt) är bara fööör bra :) Kinda addicting. Likaså Two and a half men. Man kan inget annat än älska de två serierna. Fick dock reda på av en kompis idag att det i tidningen stod att Two and a half men ska läggas ner snart.. Charlie Sheen tackade nej till yttligare en säsong. Han har ju gjort ungefär.. Sju säsonger (?). Men han har säkert pengar så det räcker till att förlora en säsong :) I will miss him!

Enough about that. Idag har jag varit i skolan, började 12:15 ;) Vill nästan gråta för alla de som går upp vid 6-7 tiden varje dag för att palla sig upp till skolan. Tidigaste skoldagen för mig börjar klockan 9.. och det är typ bara en gång i veckan. Sen bor jag också bara 5 minuter från skolan hähä ^_^ Jag hade iaf bara en lektion då jag fick skriva prov. Sexualkunskap. That was pretty much it. Sen var jag på hälsoundersökning hos skolsköterskan. Jag har tydligen en möjlig nedsatt syn, så hon ska boka en tid för mig hos optikern. Heeellooo glasses.
Därefter mötte jag upp Randi, Mac, Rayen och Baby som stod o väntade på mig ett bra tag. Vi chillade bara en jättekort stund. Sedan drog jag hemmåt för jag behövde göra klart projektet gällande Livskunskap, Info & Layout och Svenska. Är fortfarande inte klar, för man är ju inte speciellt pepp på det. Ska fortsätta på det snart x_x

När jag kom hem överraskade mamma mig med Neu Lash som jag tjatat på henne om i några veckor. Den var rätt så dyr, så jag hoppas de 1700 kronorna är värt det. För er som inte har någon aning om om vad det är, så är det en kräm i en liknande mascarabehållare. Krämen innehåller rikligt med proteiner och vitaminer som stärker och förlänger ögonfransarna. Jag har hört att det är senaste grejjen i USA och att det faktiskt ger effekt, så för er som är intresserade, checka in Neu Lash hemsida.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0