Don't worry

Heya people!
Vaknade för en liten stund sen. Skippade skolan idag eftersom att man har så irriterat ont i halsen, kan knappt svälja eller prata, o så har jag också sjukt ont i huvudet..
Igår var man och tränade en jättekort stund i Atom. Sedan bar det till Lan ställe vid Domkyrkan tillsammans med Baby, Mac, André, Rayen och hans tjej Mariella. Jag skulle spela Wow med André, men min mongolida störda lillebror var tvungen att byta lösenord. De andrade satt och spelade CS i ungefär en timma, själv satt jag bara där o gjorde inte så mycket mer än att rööötna. Vi lyckades iaf dra iväg de fastlimmade nötterna ur sitt lanande o gick sedan hemmåt. O ah, min lilla bebiz sovde över hos mig också ♥

Här får ni lite fler bilder. Resten finns på Facebook, checka :)





xoxo

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0