Kiss Kiss

Är just nu med bebisen och kollar på nån tråkig serie, sparctacus eller något. Han ska sova här idag så det blir myys :) Hela helgen har jag mestadels tillbringat med the Milk Crew, vilket består av Martina, Isabella, Lina och miiig - Kimmy! Saknar de gamla tiderna då vi alltid hade våran lilla liga och vattenpipan. Tider var det<3
I lördags skulle vi röka vattenpipa, i Tusen och en natt som ligger vid SKF. Tyvärr hade de typ bannat alla under 18 år på grund av bla bla bla bullshit. Så då gick vi vidare till nästa vattenpipscafé i Svingeln. Där var det samma skit. Lite senare då Bella och Marre hade dragit iväg, gick jag och Lina till en Sexbutik. Ytterst mysigt. Visste ni att det finns människor som tänder på att köra in fiskar in och ut i deras muttor? De ni!
Efter våran lilla vistelse träffade vi Älsklingen, Mac och Rayen o drog till en pizzeria vid Gamlestan :)

O över till idaaag. Vi bestämde oss för att ta några snygga pics, så då drog vi till ett ställe i Majorna. Feta bilder yää. Laddar upp dom strax.. eller imon :) O tack för en mysig saknad helg tjejer, poouz.

(ps, din patetiska nolifer. du har gått för långt nu. det börjar bli riktigt läskigt, to be honest. sluta härma mig med allt jag köper.. det är charmigt, fast nää.. lägg av nu. om du nu känner dig LIIITE träffad av min lilla shoutout här, så är det antagligen dig jag syftar på)

Ska vara lite med baby nu. Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: lenalindroth

awww tack så mycket hehe :) Jo är rätt nöjd faktiskt :D blev en lyckad födelsedag !

2010-04-19 @ 13:39:29
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0