Öö

Hello fååå bloggläsare. Kul att folk fortfarande är intresserade av att kolla till min blogg varje dag fastän jag varit rätt oaktiv i typ.. 2 månader? Haha, men sån är jag. Vissa perioder vill jag blogga varje dag om exakt allt, men sen ändras det rätt snabbt till att jag tröttnar lr e för upptagen med att hinna med bloggandet. Den senaste frånvaron har dock berott på av.. aa , personliga skäl.
Känner att det behövs en update här. Även headern. Såååå ute..
Yeayea :)

Nu sitter jag hos Lina med prutten Marre. Vi pratar om gamla tider. Fyfan vad jag saknar det :( Vi har varit med varandra typ hela dagen ? Spelade Guitar Hero (som jag o lina förresten äger på), testade det nya spelet Lipz o sen senare gjorde hennes gulliga mamma tacos till oss mums.
Ska nanna här ikväll. Kanske skriver imorgon ifall jag känner för det.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0