From studymode to chillmode

Jag känner mig så jävla bra just nu :D Ni vet den där känslan man får efteråt när man verkligen ansträngt sig för att plugga.. Alltså när man verkligen fokuserat o lagt möda på det man gjort o sedan äntligen åstadkommit målet. Jag är så himla nöjd just nu va :D Så from studymode to chillmode. Softilaaaajtion är vad som gäller nu. 

Blev väckt av lillebrorsan CJ rätt tidigt idag. Eller det är tidigt för mig så att säga.. Klockan tio liksom. Hello ? Who the hell is not in bed by that time >< ?! Aja, det var lite så där fettirriterande just då. Han slet ju av mitt täcke mitt i sömnen. Snacka om att vilja reta upp mig. Han ville att jag skulle sitta med honom o spela lite wow, så why not haha :D Men efter ungefär en timma fick det vara nog för jag behövde hinna med mitt plugg. Så det finns en gräns för mig när det gäller wow, även om det är lite smått beroendeframkallande :) Jag gjorde iaf nästan klart plugget. Har bara lite kvar, men det gör jag klart hos Mac. Ska till honom klockan 5 o chilla med baby, han o fadji. Senare kanske Martina kommer <3 O juste, jag ska ju också få träffa hans söta lillebror. Åh asså jag älskar barn (alla under 8 år.. ) ! skiiitsöta verkligen. Det bästa med dem är att det är rak på sak o säger exakt det dom känner för haha. Ostressade koolingar där :D O sen deras kinder! Ååååh vill ba nypa sönder dom haha :D O när de ska greppa ens finger när man går med dem. De har så små söta händer! Asså NAAAW ! Me <3 Babies!!

A men nog om det nu innan jag blir galen :D Ska nog börja fixa miig o kolla till hamsterungarna snart innan jag går. Dom e fortfarande till salu så if anyones interested , hola at me ^^

kisses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0