Let it be

Åh jag vet att det här är ännu en sen uppdatering.. Hänt massa grejer. Har inte mått toppen på sistone. Säger bara att från och med nu vill jag inte höra saker som jag inte vill lyssna på.. Orkar verkligen inte. Snack kommer ALLTID gå runt. Jag lovar dig. Finns inget ord som heter hemligt :S
Skit samma i det nu.

Idag har jag varit i skolan. Chillade med Jakki, Fridisen, Mac o Baby. Rätt skön dag faktiskt..  till skillnad från de andra senaste dagarna. Idag kändes allt bra. Hoppas det fortsätter så. Pratade även med studievägledaren och matteläraren Rune. Så nu ska jag läsa Matte A B C & D. Inte allt på en gång förstås haha. Fast fan vilken press jag kommer ha nu med A delen :( Har 3 månader på mig tills prövningen. Fuck fuck fuck. O jag måste göra detta självständigt utan undervisningar, eftersom jag tog på mig det här ämnet själv.. Bajs. Hoppas på det bästa. Klarar jag detta har jag behörigheterna för o komma in på de de flesta högskolerna med inriktning Marknadsföring , o det hjälper mig också med att komma in på ett universitet i england. Giiilllaa ^^ Fast jag får se vilket av alternativen det blir. Är inte riktigt bestämd ännu =x
Men aja. Efter skolan gick jag Hector till Atom o snackade med Ernie om jobb en snabbis. Sen hoppa vi på bussen till Gårdsten Centrum, köpte lite gottigott o drog hem till mig :) Han stannade inte här så länge för han var tvungen o åka ner till atom o fixa ärenden o sånt. Jag blev iaf kvar här o fick gjort en del plugg.

Så för att sammanfatta det kort - Jag har mått bra idag. Det känns skitskönt! O det SKA fortsätta så annars vet jag fan inte vad jag tar till med..
O till er som hjälpt mig på det ena lr d andra sättet, ni vet vilka ni är. Älskar er, ni e guldvärda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0