Psykos !!

Tänkte faktiskt att det var dags för mig att skriva något här på bloggishen. So here I am :) Det är en röööten måndag.. Öhm, Tror jag? Har inte koll på dagarna. O a, idag händer inte så mycket. Baby är sjuk så jag ska vara hemma och ta hand om honom. 39,9 graders feber är liksom inte okej någonstans. Akuten kanske? Nja, jag venne, blir det inte bättre får vi åka in snarast. Men nu ligger han o snarkar i min säng, så jag har inte så mycket att göra. Kanske ska spela wow 8) O om han blir bättre ska vi in till stan o köpa grejer för mina presentkort som jag fått . But I doubt.

O juste ! Glömde nästan en viktig grej =O MIN ÄLSKLING SKA STANNA I SVERIGE!! Han offrar plugget i england för min skull o börjar plugga här igen istället♥ Han skulle ju egentligen åka idag men han stannar för gott nu! I love you baby ♥

Täntke i alla fall bara ta en liten catchup om nyår o min födelsedag ^^

Ja, jag fyllde ju som sagt år. Sweet 16 ;D Så det blev då lite mys med släkten o nära o kära. Orkade dock inte bjuda massa kompisar o ha en fest o så för det blir bara för jobbigt. Familjen o älsklingen räckte för mig :) De som kom var några av mina syskon - Nhel o Haidee o deras barn, Ronald, Michael o Joyce och Merlinda. Senare mot kvällen överraskade även Jetca o Mahad mig. De kom förbi o sa grattis :)
Dagen började iaf med att min storerbror Nhel, som är sushiexpert, kom hem till oss tidigare än de andra. Runt klockan ett. Vi skulle nämligen göra en massa sushi för han vet att jag älskar det :D ♥ Det blev lax, räkor, advokado, maki o insideout. Mmmmm! Sushilagandet tog några timmar o resultatet blev perfekt. Jag lägger upp några bilder på det sen :) Vid fyratiden började det strömma in folk. Vi käkade o sånt man gör på kalas hihi. Fick typ tre par örhängen, byxor, tröjor, platttång av mamma (som om mitt hår kan bli rakare än vad det redan är), ipoddockningsstattion - TVÄÄRNAJS!, ett par presentkort, pengar o en jääävla massa underkläder (?!) Whats up with the panties? Haha aja, nu har jag verkligen så det räcker med det :) Mot kvällen så chillade jag, Michael, Tiffy o Mac. Gick ut o smällde raketer o sånt. O vid tolvslaget smälldes det en massa enormous bigmama explosivt stuff. Fett var det ^^ Fick min nyårskyss också , underbar start ♥


Min lilla systerdotter Macy


Mamma and my niece Viola


Poker yäää


KÄRLEEEEK♥


Kommentarer
Postat av: tiffany

suuuushi(L)

haha grattis igen eller i efterskott blir det:)

2010-01-08 @ 23:38:12
URL: http://tiffocampo.blogg.se/
Postat av: ☆ Carlosa

gott med sushi!(stavning) :D

2010-01-10 @ 13:01:25
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0