FML

Nu är det exakt en vecka, 6 timmar och 21 minuter kvar tills jag kliver på på flyget till Filippinerna. Eller jag mellanlandar typ 2-3 gånger. Landvetter - Frankfurt - Abu Dhabi - Filippinerna. Så det är bestämt att jag åker nu.. =| Hm a, får se. Det kanske känns bättre när jag väl är där.

Hela helgen har jag spenderat med Baby. I Lördags åt vi middag hos mig tillsammans med familjen och min nanny som jag hade när jag var liten. Söndagen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Igår, Måndag, var vi på Biopalatset och kollade på Prince of Persia. Tung film, rekommenderas. Efter bion skulle vi direkt hem och nanna, men sen kom jag på att jag inte hade hemmanycklarna på mig, och ingen var hemma, så vi fick dröja en stund på Bordet (en röten pub i Angered Centrum) tillsammans med Melody och hennes kille tills min mamma kom hem och kunde låsa upp dörren.

Och idaaag, så har vi än så länge bara hunnit vakna, duscha o äta lite chips till frukost. Det blir nog lite träning idag.
Goood news! Jag ska få ersättning för min stulna systemkamera, de ska skicka hem en likadan, och förhoppningsvis kommer den nu innan jag åker. Hoppas hoppas.


Navelpiercingen jag fick hem igår :>


Kommentarer
Postat av: joanna

hej kim gör det inte ont????

2010-06-08 @ 23:46:30
Postat av: KiiMMY

Du menar navelpiercingen eller? =) Det gjorde ont när jag piercade mig, men nu har jag haft den i två år så det känns ingenting nu :)

2010-06-09 @ 13:03:03
URL: http://wickedkimmys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Chips är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 23:08:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0