Jaiho

Så jäkla fint väder det är ute va. Underbart. Nu är sommaren här känner jag :) Vet dock fortfarande inte om jag ska åka med till Filippinerna eller om jag ska stanna här i Sverige under sommaren.. Vi får se hur det blir. Det är 13 dagar dit så..
Igår tog jag vaccinationen mot Hepatit A inne i Nordstan. Fan vad jag svettades när jag satt i rummet med sjuksköterskan. Som tur var så fick hon det överstökat ganska snabbt. Min arm värker dock fortfarande. Den är öm :( Efter vaccinationen åkte jag till Angered o mötte upp Almedina. Vi tränade o chillade lite i Atom. Hejjade även på min baby när han tävlade i Redbull BC Angered haha. Han kom till finalen o var sååååå nära att vinna. Ovärderliga priser hahaha. Senare mot kvällen började jag o baby, mau o några andra dra oss hemmåt. Det blev lite yipyappin där också. O lite snack om Maus förra födelsedag... Could you be as kind to forget that day even existed, thank you >< Iaf, jag o baby drog hem, gjorde lite klassisk spaghetti med corned beef käk, chillade o sedan nannade.
Idag vaknade vi seeent. Typ så där runt två.  Vi åkte sedan in till stan och gick runt lite. Köpte mangosorbét och därefter gick vi till hans favorit sushiställe - Deluxe Sushi. 
Är hemma nu, har inte gjort mycket sedan dess. Provade mina bikinis som jag hade fått hem idag.
I ♥ Ed Hardy.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0