Kick it

Heeeelloo bloggen!
Gissa vart jag ar :D? Haha , im in the philippines, o det ar sa jakla soft har. Allt ar sjukt billigt, och allt man inte kan gora i Sverige kan man gora har. Nice huh? Har festat typ varenda dag, hihi. Kommer in pa klubb :) :) thats a big thumbs up. Min kusin kanner typ alla klubbagare sa man far vara vip och gratis dricka hela kvallen overallt. Det ar oooovernice har. Det enda som ar minus ar val hettan.. Rena bastun. Men ah, its worth it.
Snart kommer min alskling. Jag langtar som fan. Da kommer det bli annu roligare. Langtar ♥ Aja, men nu ska jag vidare. Ni dar borta i kalla Sverige far ha en supernice sommar. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0