Mamacita

Hejsan alla muttor.
Ääääntligen har jag blivit klar med min jävla svenskauppgift. Har missat lite saker i skolan, så idag när jag kom dit hade jag två prov och en inlämning som ska vara till imorgon. WTF tänkte jag. Jag var ju helt oförberedd.. Aja, hoppas det gick bra på proven ändå. Blev precis klar med uppgiften som ska vara inlämnat imorgon, duktig som jag är. Phew.
Så jag har alltså varit i skolan idag, softade lite med Ongbak och Raber. Sen kickade jag in mot stan och mötte upp Baby. Ongbak hängde även på. Vi spelade lite (för 1200 kronor, min kille har ett seriöst spelproblem, no kidding..), gick runt lite i det härliga vädret och käkade sen på Ching Palace. Lite senare träffade jag Liiiina♥ Vi gick runt lite i stan, provade kläder o softade o sånt bara. Hihi, saknat min kossa.

Hm a, det är la typ det jag har gjort idag. Imorgon är det Friday! Jessica kommer ner till Göteborg då:D Hoho, cant wait. Det var hundra år sen sist. Vi ska fanimej återuppleva gamla minnen hahaha :D♥

Jaja, men nu ska jag ta o lägga mig. Så ni får ha en fortsatt chillaxig evening.
Puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0