Philippines!

Sorry för min dåliga update. Jag skyller på att jag faktiskt snart ska åka iväg till Filippinerna, så jag har tillbringat de sista dagarna med min pojkvän och vänner. Åker nämnligen nu på tisdag. Spännande. Fast resan dit blir mer än 24 timmar.. that sucks. Kommer vara helt utmattad när jag kommer fram.
Jag har precis packat allt det jag ska ha med mig. Bestämde mig för att inte proppa hela väskan full med kläder, för jag lär nog handla en hel del saker där, så det måste ju också få plats i väskan tillbaka. Så packningen är klart nu. Eller nja, nästan.

Fan, jag kan inte sova. Tror resfebern är på gång. Tänk er att jag snart kommer sitta på stranden och bara njuta av det underbara filippinska vädret. Längtar. Jag kommer göra så mycket där borta. Träffa mina saknade släktingar, bada i de kristallblåa havet, sola i den fina vita lena straden, hoppa från vattenfall, fira Mammas och Peters vigsel, klubba med kusinen, shoppa arslet av mig, och sen framför allt, ska jag spendera världens bästa sommar med min älskling som ska med <3 Längtaaaar!

Nä, nu får jag sluta längta så mycket o istället gå o lägga mig med baby som redan tuppat av nere i mitt rum. God natt people.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0