If you're not drunk ladies and gentlemen, get ready to get fucked up

Just nu sitter jag hemma hs Carlo och chillar. Ar dock ensam for alla har gatt till jobbet. Tankte uppdatera er lite med dagens planer. Vi har planerat att aka upp till Marks place idag i Tagaytay for o ta det lugnt o sa. Hans hus ar skiiiiiitfint, och omradet likasa. De som ska med ar val typ jag, mark, kevin, marvin, denden, carlo, jc, hans tjej, och nagon till. Chill kommer det bli. Vi kommer formodligen ga till the clubhouse o bada i poolen, sedan kanske aka till Tagaytay highlands for o wakeboarda (stavning). Darefter senare pa kvallen ska vi vara hemma hos mark o dricka tror jag. Yeaa :) Aker tillbaka till Manila onsdag kval, for da blir det att hamta upp mamma och min alskling pa flyygplatsen !! wiihoo :D

Skulle egentligen haft massa bilder att ladda upp, men dumma mig glomde att ta med kameran hit :( det far bli next time babes.

Update you later, tills dess - ha en feeet sommar !!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0