Tidsfördrift


Namn: Kimberley Magdalena Arcangel Ramos
Längd: 1,65 typ
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brunett
Önskar du att du bodde någon annastans: Önskar att jag bodde tillsammans med min pojkvän låångt låångt bort.
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra du är attraktiv: Kanske det
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej :)
Vilka shampoon använder du: Head & Shoulders
Vilka parfymer använder du: Naomi Campbell At Night
Vad är du rädd för: Att sova med släckta lampor och ha dörren vidöppen
Gillar du att tvätta: Hur gör man?
Gillar du berg-och dalbana: Ja :)

SENASTE..
Film du hyrde: Kommer ej ihåg
Film du köpte: Greven av Monte Cristo, Mina jag & Irene
Låten du lyssnade på: Akon ft David Guetta - Sexy Bitch
Låten du hade på hjärnan: Bredbandsbolagets jävla reklam.. "Upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget!" -.-
Personen du ringde: Babe
Tv program du tittade på: Förhäxad
Personen du tänkte på: Babe
Bok du läste: naiv.super. av erlend loe (suger åsneballe)
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Malin
Personen du fick sms av: Baby
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Lördags
Saken du köpte: Twister :)

ALLMÄNT i
Vad har du gjort idag: Vaknat med baby, kollat på tv, varit inne på facebook
Var det kul: Nja.
Hur tidigt stiger du upp: typ 11-12 :)
Gillar du att slåss: jaaa mannen, koom hit så får du seee
Vad ska du göra ikväll: vet inte än
Är du seriös: När jag känner för att vara det så kanske det händer :>
Nämn en kroppsdel som du är nöjd med: Magen
Nämn en kroppsdel som du inte är nöjd med: Hm typ mina bröst? Fritt fall här
Vad är du allergisk mot: Bullshit
Var har du ont: Min vänstra arm
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Hihi aaa =D
Favorit serie: The Simpsons, Christine, 2 ½ Men
Håkan hellström eller the Ark: Fuck them both
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Ingen av dom
Salt eller socker: Sugar
Gillar du kethup: Neeeeppp
Är du glad nu: nej jag är uttråkad :(
Var du glad igår: jaaa
En dålig egenskap hos dig: Jag kastar saker när jag blir arg, sitter alltid med båda benen uppe på stolen
En bra egenskap hos dej: Är lättlärd :)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jaa
Vad dansar du till: Newstyle, hiphop, house
Stockholm är: så ute
Göteborg är: bättre än stockholm
Kan du sjunga: Låter som en gris
Mer värt än guld: Min familj, vänner, älskling
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti ftw
Ett land jag helst vill besöka: Jamaica :D

ANTAL..
Gånger ditt hjärta brustit: 2
Hjärtan brustit pga dig: Vet ej..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2 eller 3 ggr tror jag :) yää
Ärr du har på kroppen: Har två stora ärr på min rygg från min operation


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
Saknat någon: Ja.
Ångrat något: Ja.
Ljugit: Kanske, men isf av en bra anledning.
Svikit någon: Det hoppas jag verkligen inte att jag gjort.
Känt dig sämst: Nepp.
Gråtit: Ja.
Skrattat: Ja :D
Varit sjuk: Neeepp
Varit utomlands: Nope
Träffat någon som du chattat med på datorn: Yes men inte någon som jag inte tidigare träffat.
Kysst någon: Ja♥
Hoppat hopprep: Ne du, de va ett bra tag sen.

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Nej
Skrattar du ofta: Aa :)
Hur känner du dig just nu: Uttråkad till max
Hur har du mått den senaste tiden: Den senaste tiden har vart mycket bättre än vad det var för några veckor sen
Har du funderat på självmord: Nej
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Ö en eller två kanske.
Blir du lätt förälskad: Vet inte
Är du kär i kärleken: Inte alltid
Tror du på ett för alltid: Om man verkligen vill någonting för alltid så ska det nog funka, så ja, jag tror på det
Är du förälskad just nu: Ja
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Lol. Närmar mig 92 snart.
Har du blivit sårad av kärleken: Ja.
Har du blivit lycklig av kärleken: Absolut♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0