Eyecandy (efterblivet inlägg)

Hallåå gööbbar. Allt väl med er? :) Själv sitter jag här hemma, har ingenting att göra. Jag har varit i skolan, kändes dock ganska onödigt eftersom man bara var där på en lektion.. Anyway, efter det så gick jag o Darya runt i Angered Centrum o letade jobb åt henne. Det blev Café Liba. Så imorgon ska jag o hon skriva ett CV till henne som hon måste lämna in snarast. Vill också ha ett jobb, fast de enda tillgängliga är ju jobben på sommaren.. Fuck that. Då ligger jag ju på stranden o lever livet i Filippinerna. Fan vad jag längtar! Bara två månader kvar ♥

Juste, i fredags blev det 11 månader för mig och älsklingen. Snart ett år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0