Happy Waffle!

Hej alla mörtar. Haft en bra dag? Jaså okej, CARE. Nä skojja bara. Har jättetråkigt just nu så jag är på ett randomhumör. Inatt sov jag i Bergsjön hos Fadji med Mac o baby. Fast det blev inte så mycket sömn för mig för det var så jäkla varmt! Fadji hade haft på en sån värmegrejs i hela sju timmar. Skitvarmt var det, fyfan. Aja, på morognen väckte Fadji oss med jättegod frukost. Eller, a han fick iaf upp mig. De andra log fastlimmade kvar i sängen. Kickade sedan till skolan, hade några lektioner, fick MVG på engelska provet, och MVG- i Försäljning och Sevice A :D Toppoäng i klassen yao. Haha, förlåt, men kände bara för att skryta lite :D Det viktigaste av allt är iaf att min moder blev stolt på utvecklingsamtalet wiho :) Efter skolan åkte jag till Jakki en stund o softa lite, blev sedan upphämtad av mamma o på vägen hem köpte vi kycklingpizza.

Det är våffeldagen idag tror jag (enligt min styvpappa) så här sitter jag o väntar på mina våfflor. Nananana! Tjockis jag e.

51 frågor när du har tråkigt!

Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?

Som min baby. Kan inte föreställa mig någon annan kille än han♥
Har du fått en kyss den närmsta veckan?

OFC!
Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Jaqueline
Hur lång är du?

Hm, det var ett tag sen jag mätte mig. Men jag tror typ.. 1,67?
Vilken är den senaste filmen du sett?

Shutter Island
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:


Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa
Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda sedan 8 år tillbaka.
När såg du senast din mamma?

För två timmar sedan.
Icke godkänt i något ämne?
Nope :)
Mvg i något?

Yes.
När vaknade du idag?

Åtta tiden någon gång.
Vilken är din favoritplats?

Babys famn :)
Vilken plats föredrar du minst?

Just nu.. typ atom..
Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Då är jag 26 år och bor kvar hos mamma. HAHA nej jag skoja bara. Jag vet faktiskt inte.
Hur stor är din säng?
Tillräckligt stor.
Vad sover du i?
Stor t-shirt, mysiga strumpor.
Hur många kuddar har du i sängen?
5 stycken
Var har du bott/bor?
Gårdsten, Pimpinellagatan till Salviagatan :)
Tycker du om kinamat?

Jag måste ju det. Äter det dagligen.
Tycker du om kaffe?
Usch jag slickar hellre nån i arslet.
Vad dricker du helst till frukost?
Nettos multivitaminjuice :)
Kan du spela poker?
I'd rob you ;)
Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Kommer inte på vad personen heter just nu xD
Vill du ha barn?
En pojke o en flicka :)
Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, filippinska (lite spanska)
Har du någonsin åkt ambulans?
Ja
Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet så klart!

Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, mat, prylar :>
Är du cool?
COOLAST I STAN.
Kan du rulla med tungan?
Nej o.o
Vem är den roligaste människan du känner?

Vet inte :)
Vad har du för ringsingnal?
Min mobil e paj. Den varken vibrerar lr tjuter..
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Haha ja, jag har kvar klänningar från då jag var 7 år i min garderob. Orkar inte rensa.
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett lock.
Kan du byta olja på bilen?
Va? Nä o.o
Vilken var den senaste boken du läste?
Handelsboken.
Vem delade du senast säng med?
Baby.
Dansar du i bilen?
Ibland :D
När var du i kyrkan senast?
Too long ago to even remember.
Hur många hål har du? i öronen?
2
Har du någon piercing?
Naveln. Vill pierca tungan oxo :(
Har du någon tatuering?
Neeej, men vill ha det också fan :(
Gillar du någon just nu?
Ja♥

Har du provat droger?
Maybe baby.
Röka eller snusa?

Röka.
Har du pojkvän/flickvän?
Pojkvän!
Vad är ditt mobil nummer?
0762 41 24 14
Vad ska du göra ikväll?
Plugga.
Har du några syskon?
CJ, o sen 8 andra halvsyskon. Orkar inte rabbla upp dom.

Hur mycket pengar har du på din mobil?
75 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0