I can't stop

Tjudeliduu! Sitter just nu o kollar igenom alla dagens bilder. Tagit flera hundra haha. En del är lite xxx, o publiceringen av dom bilderna lägger jag bara ut om Darya o Frida godkänner dem haha! Kanske laddar upp några stycken i slutet av inlägget :) Känner mig pigg o glad idag! Har gjort massa saker, o dessutom varit i Atom o tagit en liten catchup o fotograferade lite stuffz. Chill dag. Åhh! Nåt som var thumbs ner med dagen var att det skedde en fucking våldtäkt precis utanför Atom! När jag gick ut efter träningspasset vad det poliser som stod o vaktade brottsplatsen.. Klockan 5-6 ska det ha skett säger dom. Polisen är lite osäkra på vilken tid det inträffade. Men vad jag tycker är jävligt skumt är ju att ingen märkte det. Liksom det fanns inga vittnen, enligt en polis jag pratade med :S Jag menar, det står folk som står där o röker hela tiden. Det är omöjligt att någon missade det.. Läs mer här på Aftonbladet. Scary shit.

AJA, får nog ta o lägga mig snart så att jag klarar av o gå upp på morgonen. Har så svårt för att vakna på onsdagar.


Princess Frida


Bebisarna ♥


Min favorittränare Juve! Helt klart bäääst.


Denise, aka Tenten :)

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0