Its ur birthday so i know u want to nanana.. (8)

Chaa gööbbs.
Är vid datorn o kollar runt lite på facebook. Har precis lockat håret också haha. Hade lite tråkigt. Marre är nere i mitt rum o glor på Boston Tea Party lr nåt. Eller så har hon redan deckat av.
Idag hade jag ingen skola, så jag fick en lång sömn inatt. Det behövdes verkligen eftersom man sov så dåligt förra natten. Vid 12 tiden stack jag till Örgryte o jobbade, sen träffade jag baby i stan. Käkade kinabuffé där uppe på balkongen i Nordstan. Gottinamnam. Det blev alltså ingen sushi idag, så det får man ta nästa gång :) Hmm.. Har inte gjort så mycket sen dess, förutom chillat med Marre. Vi har planerat våran Onsdag nu .. HÖHÖ :D Softish på den dagen yaman. Aah. mm.. aa, har inte mycker mer o skriva om. Skriver imorgon.

xoxo


lockigt hår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0