Once in a lullaby

Precis käkat min styvpappas svenska hederliga mat, tillsatt med lite sweetchilli sås. Mumma!
Vaknade idag med min baby bredvid mig, underbart. Tog sedan bilen in med mamma till stan för o hälsa på Sami som ligger i sjukhuset. Det var trevligt så länge det varade.. Vi blev utslängda sen av personalen på avdelningen för han fick tydligen inte ha något besök enligt nån stupid lag ><. Då drog jag o baby in till stan o mötte upp Mac & Ryan, käkade i Mc o chillade en liten stund. Tog vagnen hem tidigare än vad jag skulle, orkade inte vara kvar eller springa runt med dom så. Så sen jag kommit hem har jag inte gjort så mycket.. Tagit lite bilder utanför huset. Senare på kvällen kanske jag ska till Martina i HK, fast får se hur det blir med det.

Här kommer några bilder tagna med Canon EOS 500D









två nötter


nyvaken






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0