Otrivin

Det är så sjukt deprimerande att ligga hemma o vara.. Sjuk. Ligger här i sängen o kollar tv tillsammans med min nya bästa kompis - Otrivin nässpray. Har kollat runt lite i bloggar också. Ytterst tråkigt det med. Är det ingen bloggare som kan komma med något nytt? Nästan alla bloggare som finns här ute i bloggvärlden skriver mainly om kläder från gina, hm, kapahl, topshop eller från någon annan uttjatad klädbutik. Finns det någon bloggare som inte följer normen o har något intressant o komma med? Någon som Jackie Ferm till exempel? Älskar hennes blogg. Shes the real deal right now. Så ni som vill läsa om den här tjejens tankar kring folk o livet från ett annars perspektiv, checka http://nattstad.se/jackieferm/. Värt o kolla, lovar :) iaf , nu ska jag inte fördjupa mig mer i mitt tjöt. Tänkte bara kasta in ett litet inlägg om vad som händer. Imorgen blir det nog att gå upp tidigt till skolan ändå trots att jag e sjuk. Ska köra lite basket med killarna i skolan, sen därefter följer bara en maaasssaa lektioner "yaaaay.." Fast efter skolan e det planerat att jag o baby ska in till stan o kolla runt lite, kolla på bio o bara mysa. Så jag har faktiskt något o se fram imot :) . Borde försöka somna om nu så jag kommer upp imorgon. Good night, sleep tight huns PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0