Put your hands up in the air

Härligt väder det börjar bli ute nu va? Känner verkligen att våren är på väg. Det enda som fattas är att snön ska smälta, then im good. Funderar på att dra ut med en kompis idag o typ bara vara ute o chilla, fast känner mig en aning seg. Spelade basket idag två timmar, o nu är min kropp bokstavligen DÖD. Så får hur planerna ser ut idag lite senare.. My first priority är iaf plugget. Fyfan för det.

Tre saker jag inte förstår mig på:
* Folk som är tröga. Seriöst, hur lyckas man vara trög?!
* De som hindras av att fortsätta med livet på grund av något förflutet.
* Darya haha.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
* Massa massa böcker.
* Make up, parfymer, smycken.
* Vitchoklad ♥

Tre saker jag gör just nu:
* Fördriver tiden.
* Äter kladdkaka.
* Snackar med folk på FB.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Ha två små barn, en pojke & en flicka :))
* Hoppa fallskärm.
* Uppträda en RIKTIG FET dansshow.

Tre saker jag kan:
*
Ha tråkigt.
* Dansa.
* Vicka på öronen. Deee duuu.

Tre saker jag inte kan:
* Titta, röra eller tänka på ojämna prickar. Ryser av tanken..
* Sjunga.
* Svika någon person medvetet.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
*
Mina visdomsord haha .. Nä skoja. Lyssna på dig själv, du vet bäst.
* House, reggaeton, musik som man kan dansa till.
* Fan vet jag -.-

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Åka snowboard. Asfett är det.
* Lära mig varenda liten detalj om systemkameran ><
* Laga mat.

Tre favoriträtter:
* Thaimat, panenggai lr hur man stavar.
* Sushi.
* Langosh.







Kommentarer
Postat av: lenalindroth

sööt :D

2010-04-17 @ 22:32:06
URL: http://lenalindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0