Wochiwicho

Heeeeeellloo ma brotha and ma motha and ma sistah and ma mistah. Vad tycker ni den nya headern o resten av designen? Wochiwicho. Har lite tråkigt så tänkte bara slänga ett litet inlägg om hur min dag varit :)
Drog till skolan med baby o hade basket som första lektion. Jag snubblade på dagens träning så jag har två stora blåmärken på mina fågelbitna knän. He-HE.. Därefter hade jag bara några korta onödiga lektioner. När jag var klar i skolan hämtade baby mig. Vi promenerade hem, jättemysigt, o random haha. Av någon konstig anledning trodde vi båda att vi var tvungna till o ta en genväg genom skogen, för det såg ut som att den vanliga vägen var blockerad. Det är förresten jättemycket snö här uppe hos mig. Bor liksom på ett berg. Så iaf, vi börjar gå in mot skogen, o bara efter några steg sjunker vi båda ner 2 meter till bottnet. BIG FAIL. Haha men det var kul. Det slutade ungefär med att vi fick simma ut ur snön.

Gammal bild på mig, 1-2 år sen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0