Baby, you mean the world to me.

Det har varit en lååååång vecka med massa massa drama, massa massa skit, massa massa tjat, massa massa CRAP. Fyfan asså. Nu känner jag verkligen hur tröttheten tar tag i min kropp o huvud. Tänkte bara uppdatera er lite smått.
Igår var man ute och chillade med Alice och Emil i början av kvällen. Vi körde runt lite med Alice moppe och hade sedan en liten catchup med Anna och Nathalie som vi stötte på när vi var ute och rastade Cudjo. Senare på kvällen kickade jag till en fest i Hisingen med Martina, Jennifer, Raji, Sofia o några andra. Trevligt var det. Var dock inte så dragen som vissa andra personer. Tur det antar jag. Och juste ja, min väska blev stulen. Min väska som innehöll min systemkamera, min ipod touch, min plånbok och massa annat.. Jävla råttor asso. Att man inte kan hålla sina händer i styr.
Hela den här natten, eller dagen, eller vad man ska kalla det slutade iaf med att jag åkte ända från Hisingen till Bergsjön klockan fem på morgonen för att möta upp Hector. Vi pratade och redde ut oklara saker, så nu har vi bestämt oss för att lägga the past behind us. Vi slaggade hos Mac och vaknade någon gång på eftermiddagen och åkte sedan till Atom.

Nu är jag hemma. Jag är trött. Jag känner för att sova. Fast vill hellre ligga tillsammans med min älskling som jag saknar så sjukt mycket just nu. Jag känner nog även också för att köra upp ett järnrör i en viss haggas rövhål. Att hon inte ger sig.. Jag var snäll mot dig först, men tro fan inte att jag är lika snäll mot dig den här gången.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0