Do it my way

Shululö göbbz.
Här sitter jag, försöker komma på något vettigt o skriva, men jag har inte så mycket att dela av mig idag egentligen.. Förutom om hur min dag har varit.

Idag gick jag inte skolan (Omg no shit). Jag hade försovit mig några timmar, och när jag vaknade var det ungefär bara en kvart kvar av skoldagen så jag tyckte det var onödigt o stressa arslet av mig. Och imorgon har jag inga lektioner, så det är guuuttanz.
Älskling kom hem till mig. Vi panerade fläskkotletter, vilket faktiskt blev lyckat, om man nu bortser att köket blev fylld med massa rök. Men det smakade faktiskt inte bränt, utan det smakade.. gott. Det kunde man inte förvänta sig huh ;) Vi käkade, myste lite .. and that was pretty much it. Han var sedan tvungen o springa ner till Angered för o ha möte.
Lite senare på dagen mötte jag upp min Liiiinnuutt♥ Vi chillade lite i Atom med lite folk o ah, hängde i caffét .. o ah. Vi chillade bara :)

Det var allt för mig idag, puss o kram o knull. Muah :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0