Drowning

Hej bloggen,
har precis kommit hem från pappa. Varit i Pimpinella o lekt lite med Shakira, o även varit med några vänner där borta. Jag känner mig lite hängig idag sen igår. Först var jag på Alex studentfest enda bort i Partille - en jättetråkig by, sen stack jag vidare till stan o träffade Dana och Bianca. Trevligt var det. Vi gick till ett releaseparty i Järntorget. Ah, skönt folk. Jag kom egentligen inte hem så värst sent men jag känner mig fortfarande sjukt seg. Fast känner ändå att jag inte vill vara hemma och dega. Funderar på att dra ut nu ikväll igen. Senare kommer min baby hem till mig o nannar här. Vi får se hur dagen blir.

Stay in touch! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0