Grattis lillebror♥

Tjenatjena gott folk.
Jag är så jääävla trött just nu att inte ens mina ögon orkar hålla sig öppna. Mina ögonlock känns som 10 fucking kilo just nu, fyfan.
Idag vaknade jag vid åttatiden. Det är rätt så... tidigt för mig så att säga. Inte så konstigt att jag känner mig stendöd. Jag fixade mig i min egna lilla takt, städade mitt rum o stoppa in lite käk fort. Sen stack jag till Bergsjön o väckte småttingarna Jessica, Marcin, Sami, Mac o älskling. Jävla muttor. Vi chillade, tog det lugnt o kollade lite film. Runt eftermiddagen kickade jag sen in till stan för att träffa Pappa o mina småbröder. Min lillebror Marc fyllde 5 år idag, så grattis till dig min söta lillebror♥ Vi drog till Mediamarkt o köpte Wii konsol lr vad det kallas, sen åkte vi hemmåt o kollade film åter igen. Blev även lite tårta. Mumma. Jag gjorde egentligen inte så mycket hos pappa. Lekte mestadels med Shakira o försökte lära henne sitta. Jävla envisa korv. Aja men hon är söt ändå.
Senare på kvällen gick jag ut med Andrea, Christian och Alice o chillade ännu mer. Softish.
Jag orkar inte skriva mer, så jag får blogga mer en annan dag.

Nu ska jag ner till sängen o lägga mig o vila o vänta på älsklingen. Good night people♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte uppdatera oftare!snälla!!!

2010-05-18 @ 00:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0