How am I gonna be strong without you?

Jag står inte ut med den här tomheten. Den här svidande väntan äter upp mig inifrån. Faktum är att jag inte ens vet vad som väntar mig. Jag vill vrida tillbaka tiden och göra de sakerna jag tagit felsteg på och bara sitta helt för mig själv o låta lidandet flöda i min kropp tills jag finner lugnet. Men det är lätt att vara efterklok.. Om jag bara hade hållit käften och gjort det jag inte ville göra, då kanske det inte hade blivit så här kaos. Men jag var envis.

Vad ska jag göra? Ska jag sätta ett falskt leende på mina läppar och låtsas som att allt är okej? Eller ska jag kämpa i hopp om att det ska bli du och jag igen? Eller ska jag låta bli att göra någonting alls?
Nej, jag vet inte vad jag ska göra. Du är allt för mig.. Och tanken av ett liv utan dig är.. otänkbart. Jag vill bara ha dig tillbaka. Det är allt jag vill. Jag saknar ditt gamla jag. Vart försvann han? Ibland ser jag en liten glimt av honom i dina ögon. Men det är sällan. Min kärlek för dig är det renaste och mest äkta du kan hitta. Snälla tro på det.
Jag älskar dig villkorslöst. Kom tillbaka älskling..


Kommentarer
Postat av: Lina

vad har hänt min älsklingskimmy? <3

2010-05-26 @ 22:26:01
Postat av: KiiMMY

kan ta det när vi ses ♥

2010-05-27 @ 15:16:35
URL: http://wickedkimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0