Trying not to look back

Hallå där mongos.
Har inte orkat uppdatera bloggen eftersom man inte mått så där.. toppen. I got my reasons. Men nu känner jag att det börjar smått bli lite bättre igen så jag kan ta en kort catchup för er.

Igår, 27th May
Jag var ledig från skolan (no shitt!!) så jag sov extra länge. Haha jag vet att jag är borta mycket från skolan, men det är bara för att lärarna har ett kasst schema och allt e bara struligt där. Blev väckt av Hector, så jag åkte in till stan o mötte upp honom. Han bjöd mig på Sushi, o så satt vi o pratade lite om saker som hänt. Det känns bra nu så allt e bara bra mellan oss nu. Vi gick runt på stan, köpte glass, slush och donuts. Mötte upp Sami, gick till MovieLine nära hamnen och köpte tre filmer som vi myste till senare på kvällen - Greven av Monte Cristo, Mina jag & Irene, och en annan som var så dålig att titeln tydligen inte ens var värd att komma ihåg.

Idag, 28th May
Vaknade med baby, fixade makaroner med corned beef till frukost o tog det lugnt. Han har stuckit iväg nu, o jag ska alldeles strax också gå iväg o möta upp en vän.

Men FÖRST måste jag visa er en bikini som jag klickat hem. Den är så snygggggg. *orgasm*.




Christian Audiger, Ed Hardy♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0